6 tipů aneb jak na Instagram

by - července 06, 2019

Instagram se stává poslední dobou více a více populárnější a kdo ho nemá, skoro jakoby ani nebyl. Stále nemá početností na Facebook, ovšem kdo Instagramu propadne, s radostí využívá jeho všemožné funkce. Jednoduchý, přehledný.

Již delší dobu vlastním na Instagramu účet, kde se věnuji svému největšímu zájmu - koním (pokud by vás zajímal, můžete se podívat ZDE). Za tu dobu jsem pochytila pár věcí a ráda bych se s vámi o ně podělila.

Capinha frente e atras

  1. PIŠ PRAVIDELNĚ. Velice důležitá část, na které většina lidí zapomíná. Pokud budete přispívat každý den či každé 2 dny, lidé si to zapamatují a vaše články budou očekávat. Osobně nemám v lásce profily, kde přidají za den pět příspěvků a poté jeden za dva týdny. Proto pravidelnost je důležitá. Příspěvky si můžete psát i předem.
  2. POUŽÍVEJ STORIES. Stories jsou jako na Facebooku denní příběhy, ovšem na Instagramu jsou mnohem vymakanější.Můžete ukazovat svou polohu, čas, používat ankety a kvízy, přidávat muziku, gify. Často lidi na stories koukají častěji než na příspěvky, protože z nich vás skutečně poznají, zvláště, pokud mluvíte o určitých tématech a mohou s vámi takto komunikovat.
  3. SLAĎ SVŮJ "FEED". Váš profil, nebo-li feed, je dobré mít sladěn do určitého stylu. Ukazuje to jistou dávku originality a častěji jsem se dozvěděla, že lidem se dívá raději na obrázky sladěné do podobných barev, než nějaké křiklavé. Osobně ladím do jednoho fontu, který se snažím stále používat u každé fotografie.
  4. KOMUNIKUJ. Velice důležitá je komunikace s fanoušky. Snažím se odpovídat na každý komentář, který u mě přibude a na každou zprávu. Někdy je to obtížnější, ale čas se snažím si najít vždy. Kdo by vám byl příjemnější, člověk, který neodpovídá, jen přispívá, nebo člověk, co s vámi diskutuje v komentářích a dává vám nový pohled na svět?
  5. PŘIDÁVEJ KVALITNÍ OBSAH. Občas nestačí vážně jen přidat jednu fotku a k tomu citát s miliony hashtagy. Hodně lidí zajímají vaše příběhy, zkušenosti, recenze aj. Pokud máš už určitý počet sledujících, můžeš dostávat i nabídky spoluprací od různých partnerů a firem. Proto piš srdcem.
  6. BAV SE. To nejdůležitější. Pokud děláte Instagram jen kvůli výdělku, jde to hodně znát. Piště o tom, co vás baví, sdílejte to, co chcete. Nehoňte se za sledujícími, dělejte to pro ty, co vás už sledují a vaše příspěvky ho baví. Úspěch přijde, dříve či později.

JAKÉ JSOU VAŠE RADY A TIPY, KTERÁ SE VÁM OSVĚDČILY?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já si říkám pořád, že začnu pravidelně přidávat a hodně komunikovat a hodnotit ostatní fotky, ale pak si jen projedu stories, ohodnotím pár fotek a jdu pryč a svou přidám jen hodně občas :D ale jednou se k tomu dopracuji :) jinak mě jako pozorovatele baví instagram ze všech sociálních sítích nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělalo mi to taky problém. Ale zkusila jsem to a funguje to. Často si píšu příspěvky dopředu, když mám čas. Když ho nemám, jen mi to tam hodit nezabere ani minutu a hotovo. :)

      Vymazat
  2. Pro mě je stories pohodlnější, protože si překlikavá samo a já dělám jiný věci 😄. Co se týká příspěvků, dávám je velice nepravidelně a zřídka. Fotím co se mi líbí a to málokdy ladí s tím co už ve feedu mám. Takže vždy čekám co se bude hodit a pak taky vymyslím co k tomu napsat. Na to používám appku planoly, kde si zkouším co se bude hodit a píšu poznámky.
    www.ubarcidoma.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou aplikaci ani neznám, podívám se na ní. Děkuji za tip!

      Vymazat