Co chci za tento rok zvládnout

by - července 08, 2019

Každý má své sny, cíle, kterých chce dosáhnout. Na každý rok si jich pár dávám a vždy na konci se zpětně podívám, co jsem si splnila a co ne. Je to pro mě malý seznam, který se snažím postupně naplnit.

Většinu svých hlavních cílů jsem již splnila (př.vlastní kůň), ale člověk by měl mít motivaci neustále, aby se měl v čem zlepšovat a snažit se být lepším člověkem sám pro sebe. Jaké jsou tedy mé cíle?

Best of I Yoga I Flexibility I Boost I Tips I Posture I Yoga pose I How to I Yogi I Learn I Anti stress I Energy I Vinyasa I Kundalini I Ashtanga I Reset-yourlife.com


  • Naučit se jógu. Vždy mě určitým způsobem fanscinovala. Dlouho hledám něco, co by mě zaujalo, bavilo, uvolnilo. Kdoví, třeba to jóga nebude, ale chci ji zkusit. Obdivuji, jak lidi dokáží vše vytěsnit a dokázat neuvěřitelné pózy a věci.
  • Dát auto do "pořádku". Jelikož moje Fíbí není nejmladší, vím, že nikdy v pořádku úplně nebude, ale nechci, aby se zbytečně ničila. Proto se chci snažit, aby byla pojízdná, nějak vypadala a nemusela se bát, že se rozpadne v zatáčce.
  • Zapracovat na své psychice. Sama o sobě vím, že některé věci špatně snáším. Proto se chci naučit je snášet lépe než doteď. S tím by mi mohla pomoci i samotná jóga, která byla zmíněna v prvním bodu. Člověka psychika dost často ničí a to já nechci.
  • Vybavit si bydlení. Jelikož budu bydlet v novém bytě, mám za cíl vybavit si ho k obrazu svému. Začátek již mám, barevnost také (fialovo-černo-bílá). Vždy jsem se těšila na to, až si s barvami a uspořádáním budu hrát a konečně budu moci vyřádit svého (ne)kreativního ducha!

Jaké cíle a sny máte vy?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Můj jediný cíl teď momentálně je se dát dohromady a nelhat sama sobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je důležité, bez toho nejde moc stavět další věci ...

      Vymazat
  2. Právě mám v plánu cvičení sespsat 101 cílů. Jde o to otevřít mozek novým věcem a myslet ve velkém. Ale největší cíl mám zapracovat na svém sebevědomí, postavě a vzdělání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom něco je. Sebevědomí mi také občas habruje a postavu bych chtěla mít propracovanější. :)

      Vymazat
  3. Yogu jsem měla možnost vyzkoušet na lekcích pořádaných městem. Takový klid a čistou hlavu jsem už pěkně dlouho neměla :) Myslím, že s tou psychikou by mohla yoga napomoct :) Osobně chci dokončit bakalářku, ale poslední dny se k tomu stavím až moc laxně, je třeba s tím něco udělat :) Přeji, ať své cíle do konce roku naplníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad pomůže, docela bych to potřebovala. :) Přeji hodně štěstí! :)

      Vymazat